Najlepsze sposoby na wsparcie odchudzania

Najlepsze sposoby na wsparcie odchudzania

Wiosna to pora powszechnie uznawana za najlepszą do odchudzania. Po okresie zimowej stagnacji i podjadania, dłuższe dni i więcej światła słonecznego skutecznie pomagają gubić zbędne kilogramy przed wakacjami.

Do tego oczywiście dochodzi jeszcze powszechna dostępność świeżych warzyw i owoców, sprzyjająca aktywności pogoda i ogólny entuzjazm związany z budzącym się do życia otoczeniem. Jeśli będziemy dodatkowo stosować się do kilku prostych rad to sukces będzie nieunikniony.

1.    Ruch to zdrowie

Sama dieta to nie wszystko, musimy połączyć ją z odpowiednią dawką ruchu. Wybór typu aktywności fizycznej jest kwestią indywidualną, ale bez odpowiedniej ilość sportu przebieg odchudzania znacznie się wydłuży, a wręcz może okazać się niemożliwy do ukończenia.

2.    Błonnik – sojusznik w walce z kilogramami

Błonnik to najlepszy sprzymierzeniec jeśli naszym celem jest smukła sylwetka. Wspomaga trawienie i napędza metabolizm, ale również zmniejsza apetyt i obniża cholesterol. Z tych powodów warto wzbogacić naszą dietę o naturalne produkty bogate w błonnik takie jak otręby owsiane.

3.    Naturalny detoks

Oczyszczenie organizmu to często punkt wyjścia do skutecznego odchudzania. Warto skupić się na produktach wspomagających ten proces takich jak buraki, cytryna czy olej lniany i na stałe wprowadzić je do naszego menu.  

4.    Cukier – biała śmierć

Eliminacja cukru to kolejny warunek, który musi zostać spełniony jeśli myślimy poważnie o zredukowaniu wagi. Nie jest to oczywiście proste zadanie, a tym bardziej dla osób które od dawna używają cukru. Dlatego warto rozważyć naturalne słodziki takie jak erytrol. Jest wprawdzie odrobinę mniej słodki niż biały cukier, ale ma nad nim olbrzymią przewagę w postaci zerowej ilości kalorii.

5.    Sen – podstawa zdrowia

Sen przez wiele osób jest często pomijany i bagatelizowany. Tymczasem jego znaczenie jest ogromne, a najlepiej wiedzą o tym sportowcy dla których regeneracja jest nieodłącznym elementem treningu. Podobnie jest w przypadku odchudzania. Brak higieny snu, zbyt mała ilość godzin przeznaczona na wypoczynek skutecznie spowolni nasze starania.

6.    Odpowiednie nawodnienie

Dostarczanie odpowiedniej ilości wody każdego dnia ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania organizmu. Jeśli odpowiednią dietę łączymy z aktywnością fizyczna, a tak powinno być, to nasze zapotrzebowanie na wodę wzrośnie. Oczywiście czysta woda jest bezapelacyjnie najlepszym wyborem, ale świeże soki również się nadają i pozwalają uzupełniać dietę o niezbędne witaminy.

< Wróć do bloga Następny wpis >
Produkt dodany do porównania