Zamówienia wysyłamy w terminie do 3 dni roboczych.

UWAGA! Ze względu na stan epidemiczny w kraju - brak możliwości płatności gotówką przy odbiorach osobistych w siedzibie firmy!

Płatki zbożowe – wybierz swoje ulubione

Naturalne płatki zbożowe to bogactwo smaków i przepis na zdrowy, pożywny posiłek. Płatki zbożowe produkowane są z różnych gatunków zbóż. Drobne, gruboziarniste, jednolite lub jako mieszanka – płatki owsiane ekologiczne nie mają sobie równych. Przygotuj na ich bazie energetyczne śniadanie, daj swojemu dziecku owsiankę na drugie śniadanie do szkoły lub postaw na niecodzienny zestaw obiadowy.

Wyświetla 1 - 7 z 7 produktów

Płatki owsiane dostarczają organizmowi niezbędną dawkę węglowodanów, białka, składników mineralnych oraz zapewniają dzienne zapotrzebowanie na błonnik. W składzie płatków owsianych znajdziesz beta-glukany, które mogą sprzyjać obniżaniu poziomu złego cholesterolu. Płatki wieloziarniste to źródło przeciwutleniaczy, witamin z grupy B, witaminy E i A oraz magnezu. Znajdziesz w nich potas, miedź i kwas foliowy, czyli wszystko to, co potrzebne jest aktywnie żyjącym ludziom, dzieciom i osobom na specjalnych dietach.

Najzdrowsze płatki w każdej postaci

Gdy marzysz o zrównoważonej i zbilansowanej kuchni pełnej składników mineralnych, najzdrowsze płatki owsiane z dobrego źródła powinny stanowić bazę Twojego menu. Jak przygotować potrawę na bazie płatków? Na śniadanie przyrządzisz zupę mleczną lub owsiankę – wykorzystaj musli lub płatki żytnie oraz garść świeżych owoców i... gotowe! Płatki jaglane dodasz do jaglanki, a płatki gryczane bądź płatki kukurydziane możesz wrzucić do jogurtu lub musu owocowego.

A może obiad i płatki żytnie w roli głównej? Płatki zbożowe wykorzystać jako bazę do wykonania smacznych potraw – będą pasować do przyrządzenia panierki, zagęszczenia sosu lub gęstej zupy-kremu. Z płatków wymieszanych z jajkami lub warzywami powstaną wieloziarniste placuszki lub naleśniki na kształt tych tradycyjnych, na bazie mąki.

Płatki to też element deseru – używaj ich tak samo, jak mąki. Powstaną z nich dające zdrowy zastrzyk energii ciasteczka, babeczki lub muffiny. Dodaj do nich owoce, polej sosem czekoladowym lub dodaj szczyptę kakao – takimi smakołykami nie pogardzą żadne łakomczuchy!

Najzdrowsze płatki w każdej postaci

Płatki zbożowe – do wyboru masz wiele rodzajów produktów – czyste płatki owsiane lub ciekawe, urozmaicone mieszanki z owocami i orzechami. Lubisz słodkie smaki, delikatne aromaty i smak owoców? Idealne dla Ciebie będzie musli z kokosem, owocami goi czy chia. Dla wiecznych śpiochów i tych, którzy nie mają czasu celebrować śniadania o poranku – najlepsze będą płatki ryżowe, szybkie w przygotowaniu i bardzo lekkie. Zapas błonnika pokarmowego dadzą Ci płatki owsiane górskie, orkiszowe lub jaglane. Miłośnikom gorzkiego posmaku i mocnego aromatu spodobają się płatki gryczane, nie tylko solo, ale także jako element do stworzenia pikantnego sosu.

Płatki owsiane na musli możesz kupować w oddzielnych opakowaniach – zazwyczaj możesz je kupić w paczce o wadze 1 kg. Jeśli jednak lubisz sama komponować posiłki i wymyślać nowe smaki, kup kilka rodzajów płatków i takie dodatki, jak lubisz – kandyzowane owoce, surowe warzywa, sos lub mus własnej roboty. Po otwarciu opakowania przechowuj płatki owsiane w szczelnym opakowaniu, by dłużej zachowały świeżość. Płatki zbożowe to klucz do zdrowia i pozytywnej energii!

Produkt dodany do porównania